خاطرات یک دزد

يکشنبه 19 ارديبهشت 1395
17:13
اسفندیاری

چندی پیش پرونده سرکرده باند سرقتی که پس از اعتراف به 4 سرقت خودرو در تهران همراه با یک سارق دیگر به حبس محکوم شده بود و در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد توسط قاضی سید محمود محمدی؛ دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت گشود شد و قاضی محمدی دستور تفشیش مجدد مخفیگاه این سارق جوان را صادر کرد.

کارآگاهان پس از جستجو به عمل آمده از مخفیگاه سرکرده باند سرقت، دفترچه‌ای از مخفیگاه وی کشف کردند که سرکده باند جزئیات و نحوه تمامی سرقتهایش را در این دفترچه ثبت کرده و خاطرات سرقت 100 خودرو دیگر را در آن مرور کرده بود.

با به دست آمدن این سرنخ جدید، 3 نفر دیگر از اعضای باند سرقت خودرو که در تهران به روش «میل زنی» سرقت و پس از فروش لوازم خودروهای سرقتی، آنها را اوراق می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند و پرونده این سرقتها با دستگیری سایر اعضای باند سرقت وارد مراحل تازه‌ای شد.


[ بازدید : 298 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ علمی فرهنگی هنری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]