ماسک صورت برای جوش

شنبه 24 مهر 1395
17:08
اسفندیاری

در این قسمت قصد داریم تا چند ماسک صورت بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم که بدلیل محبوبیت بالای این ماسک ها ، اساس آنها را ماسک صورت برای جوش نامیده اند.در ادامه با مرجع تخصصی ماسک صورت همراه باشید.

وجود جوش در افراد بنا به عوامل متفاوتی می باشد که در ادامه قصد داریم تا مهم ترین آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

علت اصلی جوش صورت در اثر تجمع چربی های زاید در قسمت های مختلف پوست می باشد که آزار دهنده ترین نوع جوش ها ، ظهور آنها در صورت می باشد.

مهم ترین عوامل دخیل در پیدایش جوش ها را می توان رژیم غذایی چرب(غذاهای فست فودی چربی بسیار بالایی دارند) اختلالات هورمونی ، لوازم آرایشی ای که باعث چرب شدن پوست می شوند ، وجود استرس در فرد و مصرف برخی داروهایی که دارای هورمون ها و آندروژن ها هستند را نام برد.

بررسی جوش های پوستی در نقاط مختلف

جوش در نقاط مختلف ، نشاندهنده علائم و عوارض خاصی می باشد.بعنوان مثال وجود جوش در سیاهی اطراف چشم نشاندهنده این است که کلیه فرد مشکل دارد و ممکن است این نوع جوش ها با مصرف کافی آب و کارکرد صحیح کلیه ها درمان گردند.

وجود جوش مابین دو ابرو ، نمایانگر این است که شما کبد چربی دارید و باید در مصرف غذاهای پر چرب کمی مراعات کنید و ورزش را به فعالیت های خود اضافه کنید.

جوش روی بینی نماد کمبود ویتامین های B و اختلالات قلبی است.اگر اطراف لب شما زیاد جوش میزند کمی از استرس خود کم کنید.

ماسک صورت برای جوش

معرفی چند ماسک صورت برای جوش

ماسک صورت عسل برای درمان جوش :همانطور که در مطالب قبلی بسیار در مورد خواص عسل در درمان مشکلات پوستی اشاره کردیم،برای جوش نیز توصیه استفاده از عسل را داریم.کمی عسل را در محل جوش قرار دهید و یک ربع بعد اقدام به شستشوی آن کنید.برای تاثیر بهتر این ماسک صورت بهتر است هفته ای سه مرتبه از این ماسک استفاده نمایید.

ماسک صورت جوش شیرین برای درمان جوش:جوش شیرین نیز برای از بین بردن جوش صورت ، بسیار مفید است.کمی جوش شیرین را در آب حل کنید و محلول فوق را حد اقل یک ربع روی صورت خود قرار دهید.شستشوی این ماسک صورن مانند تمامی ماسک های معرفی شده در این سایت ، توسط آب ولرم صورت می گیرد.

ماسک صورت برای جوش

ماسک صورت موز برای درمان جوش:موز نیز در درمان جوش موثر است.کمی موز را با انگشتتان له نمایید و در محل جوش های صورت خود قرار دهید.مدت زمان تاثیر موز حدود 20 دقیقه می باشد.


[ بازدید : 463 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ علمی فرهنگی هنری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]